RESOLUCIÓN DA ALCALDÍA
Visto o expediente nº 236/2019, tramitado para a contratación do subministro de:
Tipo de contrato: SUBMINISTRO | ||||
Obxecto do contrato: MOBILIARIO URBANO, VALLA COLEXIO SANTO TOMÉ E ROTEIRO CABANILLAS | ||||
Procedemento de contratación: Aberto simplificado sumario con división en lotes | ||||
Tramitación: ordinaria | ||||
Código CPV: 34928400-2 Mobiliario urbano. 34928470-3 Sinalización. 34928200-0 Vallas | ||||
Prezo estimado: 33.057,85 € | IVE: 6.942,15 € | |||
Orzamento base de licitación: 40.000,00 € | ||||
Duración: 3 MESES | ||||
Nº Lote |
BASE IMPOÑIBLE |
IVE |
TOTAL LOTE |
|
LOTE 1. MOBILIARIO URBANO | 15.763,00 | 3.310,23 | 19.073,23 | |
LOTE 2. VALLA CEIP SANTO TOMÉ | 3.750,15 | 787,53 | 4.537,68 | |
LOTE 3. ROTEIRO CABANILLAS | 13.544,70 | 2.844,39 | 16.389,09 | |
Investimento total proxecto. | 33057,85 | 6.942,15 | 40.000,00 | |
Vista a Dilixencia, estendida en data 14/08/2019, polo Secretario da Unidade Técnica na que se deu conta do informe de valoración de ofertas, efectuado polo Técnico Municipal e se formulou proposta de adxudicación do contrato de subministro de “MOBILIARIO URBANO, VALLA CEIP SANTO TOMÉ E PANEIS INFORMATIVOS PARA O ROTEIRO CABANILLAS”, esta é do tenor literal seguinte:
“… Seguidamente transcríbese o citado informe, emitido polo Arquitecto Técnico Municipal:
“…PELAYO EYO VALLADARES, ARQUITECTO TÉCNICO MUNICIPAL DO ILMO. CONCELLO DE CAMBADOS.
LOTE 2 |
Seguidamente avalíanse as ofertas presentadas ao lote 2, agás a proposta da empresa “Zona de Obras O Rosal, S.L.”, que non se valora, ó non aportar as características técnicas do material a subministrar e incumprir polo tanto coa cláusula 15 do Prego de Condicións aprobado, acadándose o resultado que se reflexa no cadro seguinte e onde se comproba que a oferta presentada non incorre en baixa desproporcionada ó presentarse polo tipo:
LOTE 2 | Empresa | Oferta | Baja | Puntos | Execución | Puntos | Total |
Licitación | 4.537,68 | ||||||
1 | Servicio de automatismo | 4.537,68 | 0,00 | 0,00 | 60,00 | 1,00 | 1,00 |
De conformidade co exposto no cadro superior proponse a adxudicación deste lote nº 2 á empresa “SERVICIO DEL AUTOMATISMO Y METAL S.L.U.”, por entender que e a máis vantaxosa para este Concello.
LOTE 3 |
Para rematar avalíanse as ofertas presentadas ao lote 3, salvo a proposta da empresa Girodservices, S.L., que non se valora, por non aportar as características técnicas do material a subministrar e incumprir polo tanto coa cláusula 15 do Prego de Condicións aprobado, acadándose o resultado que se reflexa no cadro que se transcribe seguidamente e onde se comproba que ningunha das ofertas incorre en oferta desproporcionada o non baixar dos 10 puntos da media das ofertas (13.708,35 €.)
LOTE 3 | Empresa | Oferta | Baja | Puntos | Execución | Puntos | Total |
Licitación | 16.389,09 | ||||||
1 | Bricantel España, S.L. | 16.093,00 | 296,09 | 1,51 | 35,00 | 1,00 | 1,51 |
2 | Servicio de automatismo | 15.179,09 | 1.210,00 | 6,15 | 60,00 | 0,55 | 3,36 |
3 | Zona de Obra O Rosal | 14.422,40 | 1.966,69 | 10,00 | 45,00 | 0,82 | 8,18 |
Media | 15.231,50 | 1.523,15 | 13.708,35 | ||||
15.231,50 | 1.523,15 | 16.754,65 |
De conformidade co exposto no cadro anterior proponse a adxudicación deste lote nº 3 á empresa “ZONA DE OBRA O ROSAL, S.L.”, por entender á vista das ofertas que é a máis vantaxosa para este Concello e ter acadada unha puntuación de 8,18…”
A Unidade Técnica, por unanimidade, acorda formular á Alcaldía a proposta de adxudicación seguinte:
LOTE | Empresa |
Prezo s/IVE |
IVE | TOTAL | Baixa | Prazo execución |
2 | Servizo del Automatismo y Metal, S.L.U. | 3.750,15 | 787,53 | 4.537,68 | 0,00 | 60 |
3 | Zona de Obra O Rosal, S.L. | 11.919,34 | 2.503,06 | 14.422,40 | 1.966,69 | 45 |
Polo exposto, en virtude das competencias atribuídas á Alcaldía pola Disposición Adicional Segunda da Lei 9/2017 do 8 de novembro de contratos do sector público,
RESOLVO:
PRIMEIRO.- Adxudicar os subministros de “VALLA CEIP SANTO TOMÉ E ROTEIRO CABANILLAS”, ás empresas, polos prezos e prazos que se indican seguidamente:
LOTE 2. VALLA CEIP S. TOMÉ |
Orzamento licitación | Orzamento adxudicación |
Prezo estimado do contrato | 3.750,15 | 3.750,15 |
21% IVE | 787,53 | 787,53 |
Prezo | 4.537,68 | 4.537,68 |
Baixa | 0,00 | |
Prazo de execución do subministro | 60 | |
Adxudicataria: SERVICIO DEL AUTOMATISMO DEL METAL, S.L. | CIF: B36336154 |
LOTE 3. ROTEIRO CABANILLAS | Orzamento licitación | Orzamento adxudicación |
Prezo estimado do contrato | 13.544,70 | 11.919,34 |
21% IVE | 2.844,39 | 2.503,06 |
Prezo | 16.389,09 | 14.422,40 |
Baixa | 1.966,69 | |
Prazo de execución do subministro | 45 | |
Adxudicataria: ZONA DE OBRA O ROSAL, S.L. | CIF: B94106663 |
Os adxudicatarios faranse cargo dos gastos dos carteis, a súa instalación e serigrafiado dos subministros, conforme ao modelo establecido pola Excma. Deputación Provincial.
Deberán aportar ao expediente nº 236/2019:
a).- Declaración dos medios persoais e materiais que a empresa adscribirá ao presente contrato.
b).- Certificación da conta bancaria da empresa.
SEGUNDO.- A formalización do contrato, de conformidade co establecido no artigo 159.6 da Lei 9/2017, de 8 de novembro de Contratos do Sector Público, e nas Cláusulas 20 e 21 do Prego, efectuarase mediante a sinatura de aceptación polo contratista da Resolución de adxudicación, dentro do prazo dos 15 días hábiles seguintes a aquel en que tivesen recibida a notificación de adxudicación.
De conformidade co establecido no artigo 153.4 LCSP cando por causas imputables ao adxudicatario non se formalice o contrato dentro do prazo indicado esixiráselle o importe do 3% do orzamento base de licitación, IVE excluído, en concepto de penalidade, sen prexuízo do establecido na letra b) do apartado 2 do artigo 71 LCSP.
TERCEIRO.- Autorizar e dispoñer os gastos con cargo á aplicación 2019.4590.62902 do Orzamento Municipal, polos importes seguintes:
LOTE | Prezo s/IVE | IVE | TOTAL |
2 | 3.750,15 | 787,53 | 4.537,68 |
3 | 11.919,34 | 2.503,06 | 14.422,40 |
CUARTO.- Dar traslado da presente Resolución aos adxudicatarios e aos demais licitadores e dar cumprimento ao establecido no artigo 151 da Lei 9/2017, de 8 de novembro de 2017, de Contratos do Sector Público e polo artigo 8.1. a) da Lei 19/2013 de 9 de decembro de transparencia, acceso á información pública e bo goberno.
QUINTO.- Dar conta da presente Resolución a Intervención, aos efectos de practicar as anotacións contables correspondentes á presente disposición e ao Pleno da Corporación na primeira sesión que celebre.
En Cambados. Asinado electronicamente.
DILIXENCIA nº 2 DAR CONTA DO INFORME VALORACIÓN DE OFERTAS DO TÉCNICO MUNICIPAL