PORTAL DE TRANSPARENCIA DO CONCELLO DE CAMBADOS

  • Home
  • /
  • XULLO 2020 – AXUDAS ECONÓMICAS PARA A CONSERVACIÓN E REHABILITACIÓN DE EDIFICIOS E VIVENDAS NA ÁREA DE REXENERACIÓN E RENOVACIÓN URBANA

XULLO 2020 – AXUDAS ECONÓMICAS PARA A CONSERVACIÓN E REHABILITACIÓN DE EDIFICIOS E VIVENDAS NA ÁREA DE REXENERACIÓN E RENOVACIÓN URBANA

BASES CONVOCATORIA 2020 AXUDAS ECONÓMICAS PARA A REHABILITACIÓN E CONSERVACIÓN DE EDIFICIOS E VIVENDAS NA ÁREA DE REXENERACIÓN E RENOVACIÓN URBANA DE CAMBADOS

CONVOCATORIA 2020 DE AYUDAS ECONÓMICAS PARA LA CONSERVACIÓN Y REHABILITACIÓN DE EDIFICIOS Y VIVIENDAS EN EL ÁREA DE REGENERACIÓN Y RENOVACIÓN URBANA DE CAMBADOS

BDNS(Identif.):516399

De conformidad con lo previsto en los artículos 17.3.b y 20.8.a de la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones, se publica el extracto de la convocatoria cuyo texto completo puede consultarse en la Base de Datos Nacional de Subvenciones:

https://www.infosubvenciones.es/bdnstrans/GE/es/convocatoria/516399

Primero. Beneficiarios

Podrán ser beneficiarias de estas ayudas las personas físicas y jurídicas propietarias de un edificio o vivienda, las comunidades de personas propietarias de un edificio de tipología residencial colectiva, o las agrupaciones de comunidades de personas propietarias, que reúnan los requisitos establecidos en el RD 233/2013, de 5 de abril, en el RD 106/2018, de 9 de marzo, y demás normativa de aplicación.

Segundo. Objeto

Convocar las ayudas económicas 2020 para la conservación y rehabilitación de edificios y viviendas ubicadas en el ámbito del Área de Regeneración y Renovación Urbana del Conjunto Histórico- Área de Rehabilitación Integral de Cambados.

Tercero. Bases reguladoras

Ordenanza General de Subvenciones del Ayuntamiento de Cambados, aprobada por el Pleno en sesión celebrada el 28 de octubre de 2004 y publicada en el BOPPO nº 217 de 10 de noviembre de 2004.

Cuarto. Cuantía de la ayuda

Para la financiación de este programa de ayudas se establece crédito en cuantía máxima de 321.704,70 € euros en la aplicación 1522.78000 del Presupuesto del Ayuntamiento de Cambados para el ejercicio 2020. De acuerdo con el mismo, la concesión de las ayudas queda condicionada a la existencia de crédito idóneo y suficiente en el momento de la resolución de la concesión.La determinación de la cuantía individualizada de cada subvención resultará de la aplicación de los criterios y cuantías máximas establecidos en las bases de la convocatoria.

Quinto. Plazo de presentación de solicitudes

El plazo de presentación de solicitudes será de 45 días naturales contados a partir del día siguiente de la publicación del extracto de la convocatoria en la forma y términos previstos en la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones, en relación con la Base de Datos Nacional de Subvenciones.

Sexto. Otros datos

Las solicitudes de subvención se presentarán según los formularios que figuran en las Bases de la convocatoria, cuyo texto íntegro se puede consultar en el Portal de Transparencia del Ayuntamiento de Cambados:

n-inicio

Cambados, a 20/07/2020.

Fátima Abal Roma

CONVOCATORIA 2020 DE AXUDAS ECONÓMICAS PARA A CONSERVACIÓN E REHABILITACIÓN DE EDIFICIOS E VIVENDAS NA ÁREA DE REXENERACIÓN E RENOVACIÓN URBANA DE CAMBADOS

BDNS(Identif.):516399

De acordo co disposto nos artigos 17.3.b e 20.8.a da Lei 38/2003, do 17 de novembro, xeral de subvencións, publícase o extracto da convocatoria, cuxo texto completo se pode atopar na Base de Datos Nacional de Subvencións:

https://www.infosubvenciones.es/bdnstrans/GE/es/convocatoria/516399

Primeiro. Beneficiarios

Poderán ser beneficiarias destas axudas as persoas físicas e xurídicas propietarias dun edificio ou vivenda, as comunidades de persoas propietarias dun edificio de tipoloxía residencial colectiva, ou as agrupacións de comunidades de persoas propietarias, que reúnan os requisitos establecidos no RD. 233/2013, do 5 de abril, no RD 106/2018, de 9 de marzo, e demais normativa de aplicación.

Segundo. Obxecto

Convocar as axudas económicas 2020 para a conservación e rehabilitación de edificios e vivendas situadas no ámbito da Área de Rexeneración e Renovación Urbana do Conxunto Histórico- Área de Rehabilitación Integral de Cambados.

Terceiro. Bases reguladoras

Ordenanza Xeral de Subvencións do Concello de Cambados, aprobada polo Pleno en sesión celebrada o 28 de outubro de 2004 e publicada no BOPPO nº 217 do 10 de novembro de 2004.

Cuarto. Contía da axuda

Para o financiamento deste programa de axudas establécese crédito en contía máxima de 321.704,70 € na aplicación 1522.78000 do Orzamento do Concello de Cambados para o exercicio 2020. De acordo co mesmo, a concesión das axudas queda condicionada á existencia de crédito idóneo e suficiente no momento da resolución da concesión.A determinación da contía individualizada de cada subvención resultará da aplicación dos criterios e contías máximas establecidos nas bases da convocatoria.

Quinto. Prazo de presentación de solicitudes

O prazo de presentación de solicitudes será de 45 días naturais contados a partir do día seguinte da publicación do extracto da convocatoria na forma e termos previstos na Lei 38/2003, do 17 de novembro, Xeneral de Subvencións, en relación coa Base de Datos Nacional de Subvencións.

Sexto. Outros datos

As solicitudes de subvención presentaranse segundo os formularios que figuran nas Bases da convocatoria, cuxo texto íntegro se pode consultar no Portal de Transparencia do Concello de Cambados