PORTAL DE TRANSPARENCIA DO CONCELLO DE CAMBADOS

  • Home
  • /
  • NOVEMBRO 2018 – CONVOCATORIA DE AXUDAS PARA O ENSINO E O TRANSPORTE DO CONCELLO DE CAMBADOS 2018/2019

NOVEMBRO 2018 – CONVOCATORIA DE AXUDAS PARA O ENSINO E O TRANSPORTE DO CONCELLO DE CAMBADOS 2018/2019

CONVOCATORIA DE AYUDAS PARA LA ENSEÑANZA Y El TRANSPORTE DEL AYUNTAMIENTO DE CAMBADOS 2018/2019

BASES CONVOCATORIA DE AXUDAS PARA O ENSINO E O TRANSPORTE DO CONCELLO DE CAMBADOS 2018-2019

De acuerdo con el previsto en los artículos 17.3.b y 20.8.la de la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, general de subvenciones, se publica el extracto de la convocatoria cuyo texto completo se puede consultar en la Base de Datos Nacional de Subvenciones (http://www.pap.minhap.gob.es/bdnstrans) y en el Portal de Transparencia del Ayuntamiento de Cambados (http://transparenciacambados.gal).

Primero. Beneficiarios

Colectivos con carencias económicas y familias con menos recursos económicos del Ayuntamiento de Cambados, que cumplan los requisitos fijados en la convocatoria.

Segundo. Objeto

Es objeto de las subvenciones establecer un régimen compensatorio de carácter social destinado a colectivos con carencias económicas, con el objeto de paliar los gastos que supone la escolarización pública y formación universitaria en familias con menos recursos económicos del Ayuntamiento de Cambados.

Tercero. Bases reguladoras

Ordenanza General de Subvenciones del Ayuntamiento de Cambados, aprobada por el Pleno en sesión celebrada el 28 de octubre de 2004 y publicada en el BOPPO nº 217 de 10 de noviembre de 2004.

Cuarto. Cuantía de la ayuda

Para la financiación de este programa de ayudas se establece crédito en cuantía máxima de 17.500,00 euros en la aplicación 320.481.00 del Presupuesto del Ayuntamiento de Cambados para el ejercicio 2018. De acuerdo con el mismo, la concesión de las ayudas queda condicionada a la existencia de crédito idóneo y suficiente en el momento de la resolución de la concesión.

La determinación de la cuantía individualizada de cada subvención resultará de la puntuación obtenida tras la aplicación de los criterios y cuantías máximas establecidos en las bases de la convocatoria

Quinto. Plazo de presentación de solicitudes

El plazo de presentación de solicitudes será de 15 días naturales contados a partir del día siguiente de la publicación del extracto de la convocatoria en la forma y términos previstos en la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones, en relación con la Base de Datos Nacional de Subvenciones.

Sexto. Otros datos

Las solicitudes de subvención se presentarán en el Registro General del Ayuntamiento de Cambados, según los formularios que figuran en las Bases de la convocatoria.

Cambados, 19/11/2018

Fátima Abal Roma

CONVOCATORIA DE AXUDAS PARA O ENSINO E O TRANSPORTE
DO CONCELLO DE CAMBADOS 2018/2019

BDNS(Identif.):424467

De acordo co previsto nos artigos 17.3. b e 20.8.a da Lei 38/2003, do 17 de novembro, xeneral de subvencións, publícase o extracto da convocatoria cuxo texto completo pódese consultar na Base de Datos Nacional de Subvencións (http://www.pap.minhap.gob.es/bdnstrans) e no Portal de Transparencia do Concello de Cambados (http://transparenciacambados.gal).

Primeiro. Beneficiarios

Colectivos con carencias económicas e familias con menos recursos económicos do Concello de Cambados, que cumpran os requisitos fixados na convocatoria.

Segundo. Obxecto

É obxecto das subvencións establecer un réxime compensatorio de carácter social destinado a colectivos con carencias económicas, co obxecto de paliar os gastos que supón a escolarización pública e formación universitaria en familias con menos recursos económicos do Concello de Cambados.

Terceiro. Bases reguladoras

Ordenanza Xeral de Subvencións do Concello de Cambados, aprobada polo Pleno en sesión celebrada o 28 de outubro de 2004 e publicada no BOPPO nº 217 do 10 de novembro de 2004.

Cuarto. Contía da axuda

Para o financiamento deste programa de axudas establécese crédito en contía máxima de 17.500,00 euros na aplicación 320.481.00 do Orzamento do Concello de Cambados para o exercicio 2018. De acordo co mesmo, a concesión das axudas queda condicionada á existencia de crédito idóneo e suficiente no momento da resolución da concesión.A determinación da contía individualizada de cada subvención resultará da puntuación obtida tras a aplicación dos criterios e contías máximas establecidos nas bases da convocatoria

Quinto. Prazo de presentación de solicitudes

O prazo de presentación de solicitudes será de 15 días naturais contados a partir do día seguinte da publicación do extracto da convocatoria na forma e termos previstos na Lei 38/2003, do 17 de novembro, Xeneral de Subvencións, en relación coa Base de Datos Nacional de Subvencións.

Sexto. Outros datos

As solicitudes de subvención presentaranse no Rexistro Xeral do Concello de Cambados, segundo os formularios que figuran nas Bases da convocatoria.

Cambados, 19/11/2018